vineri, 27 noiembrie 2009

Gaudeamus






Astazi, 27 Noiembrie 2009, am fost scoasa din casa pentru a merge in celalalt capat al orasului la targul de carte Gaudeamus. Ma gandeam ca nu va fi nimeni. M-am inselat. A fost foarte aglomerat si nu a lipsit nici Herta Muller, care ne-a intampinat la intrare de pe un afis mare cat casa in fata caruia stateau 3 persoane ce-i citeau, cu voce tare, cartea. "Publicul" asculta incantat.
Pana una alta, m-am bucurat ca am gasit niste lucruri "de colectie" foarte dragute, pe care le voi face cadou,iar Andreea de asemenea si-a cumparat niste minunate chestiute.
La ora 17.30 a inceput o prezentare de carte, la Editura Nemira, la care am asistat si noi. Fosta profesoara de romana(Madalina Moraru - "Mit si Publicitate"). Minunat! :)

Un comentariu:

  1. Chestiute ah? :)) Mai bine spune cum te uitai la mine cand ai vazut k am dat 200 de mii pe monezile alea :D

    RăspundețiȘtergere